אונדהאוס תוכן לעסקים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר כתיבת תוכן שיווקי – מהו הערך שעליו משלמים?

הקלדתם בגוגל "כתיבת תוכן שיווקי מחיר"? מעולה. נפלתם בדיוק על הפוסט הנכון. נתחיל בכך שכאן תקבלו את המידע שביקשתם, בעוד כמה פסקאות נפרט באופן מדויק מה המחיר של תוכן שיווקי בחברה שלנו (אם תגללו למטה תראו את המחירון). אבל רגע לפני שנצלול לסוגיית מחירי תוכן שיווקי על סוגיו השונים והמשונים, ראוי להבין קודם את הערך שתוכן איכותי מביא לעסקים, כמו שלכם, ועל מה בעצם אתם משלמים.
מחיר כתיבת תוכן
מחיר תוכן שיווקי

מה הערך של תוכן שיווקי איכותי?

תוכן מצוין תורם למוניטין של החברה. כאשר לקוח נכנס לאתר חברה למשל ורואה טקסט עתיר שגיאות כתיב ובלתי קריא, הוא מקבל רושם רע, התדמית של החברה מתערערת, הרושם נפגם, הוא פשוט נוטש את האתר וספק אם הוא ירכוש מהחברה אי פעם. לעומת זאת, כאשר התוכן הוא איכותי, רהוט, קולח ומשכנע התדמית המתעצבת בראשו של הלקוח היא חיובית והרושם הראשוני – נהדר. תוכן שיווקי ממצב אפוא את החברה כסמכות והוא תורם באופן משמעותי לשמה הטוב של החברה ולעיצוב המוניטין שלה. 

כתיבת תוכן מחיר

כתיבת תוכן איכותי לאתר התדמית של BIM TEAM

תוכן שיווקי טוב הוא מכונת לידים. בין אם מדובר בשירותי כתיבת תוכן שיווקי לתסריט עבור סרטון תדמית ובין אם מדובר בכתיבת פוסט לבלוג, לעמוד מוצר לאתר, למודעה ממומנת או לפיד במדיה החברתית – תוכן שיווקי טוב מייצר לידים לעסק. מודעת פרסום ממומנת הכתובה היטב תביא קליקים, פוסט מסקרן תורם למעורבות של העוקבים בעמוד העסקי בפייסבוק/באינסטגרם ומדריך שימוש יעיל וברור תורם לסמכות של החברה. כאשר התוכן טוב, הלידים מגיעים באופן טבעי.

תוכן מכוון SEO מסייע בדירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. תוכן לא רק תורם למוניטין של החברה/העסק ומייצר לידים, אם מכירים את כללי הכתיבה למנועי חיפוש וכותבים על פיהם, עמודי אתר האינטרנט יטפסו במעלה תוצאות החיפוש בגוגל במילות המפתח הנכונות. כתיבה שיווקית מכוונת  SEOתביא לכך שעמודי האתר יתברגו גבוה בעמודי התוצאות של גוגל כאשר גולשים יקלידו מילות חיפוש הרלוונטיות לעיסוק של החברה, ממש כפי שקרה לכם כאשר חיפשת בגוגל "כתיבת תוכן שיווקי מחיר" ונחשפתם לעמוד הזה, וזה יתרון גדול מאוד.

תוכן טוב סוגר עבורכם עסקאות. תוכן רעוע זו דרך בדוקה לאבד הכנסות ולהעבירן ישירות לקופת העסק של המתחרים. אך אם לקוח נכנס לאתר אינטרנט ורואה תוכן המדבר לליבו, רוב הסיכויים שהוא יגיע לקופה ויסגור את העסקה. מבלי לדבר עם בעלי העסק או עם נציגי שירות מטעמו, מבלי לשאלות שאלות, מבלי להגיע לחנות ולגעת במוצרים – רק המילים הנכונות! 

לשירותי כתיבת תוכן שיווקי מחיר נמוך ביחס לתועלת שהם מביאים לעסקים – פנו אלינו ב!

מחיר כתיבת תוכן

ומה משפיע על מחירי שירותי כתיבת התוכן?

ישנם מספר גורמים המשפיעים של מחירי שירותי כתיבת תוכן שיווקי, נמנה את המרכזיים שבהם:

  • סוג התוכן – יש מגוון סוגי תוכן ולכל אחד מהסוגים תמחור מעט שונה. יש תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט – לעמודי האתר המרכזיים, יש תוכן אינפורמטיבי שנועד להעביר מידע ולמצב את העסק כאוטוריטה בתחומו, יש פוסטים לבלוגים – הם יכולים להיות יותר משוחררים ופחות מעונבים. יש תוכן לרשתות חברתיות, יש דפי נחיתה/דפי מכירה – הם בדרך כלל ארוכים יותר ומקיפים יותר (התמחור שלהם אצלנו נע בין 650 ₪ לעמוד נחיתה קצר לבין 1,500 ₪ לעמוד נחיתה ארוך), יש גם כתיבת כתבות יח"צ, ניוזלטר (שמחירו אצלנו עומד על 300 ₪ לא כולל מע"מ),  תסריט לסרטונים (המתומחר אצלנו ב-1,200 ₪ לתסריט בן 2 דקות), ועוד סוגי תוכן. לכל אחד מהם מחיר משלו כפי שהדגמנו, כל אחד כרוך בהשקעה אחרת של זמן, מאמץ והכנות מקדימות שונות. למשל עמוד אודות או כתבה עיתונאית כרוכים בדרך כלל בהכנה מקדימה הכוללת שיחה עם אנשים בתפקידי מפתח בחברה (התמחור של עמוד אודות אצלנו הוא 450 ₪ לא כולל מע"מ). לעומת זאת מאמר אינפורמטיבי כרוך במחקר מקדים של הנושא הנדון.
  • דחיפות – רמת בהילות משפיעה אף היא על מחירי כתיבת תוכן שיווקי. ככל שהדחיפות גבוהה יותר, כך המחיר עולה בהתאמה. ללקוח המבקש מחברת תוכן  להפסיק את עבודתם השוטפת, לשנות את לוח הזמנים ולתעדף את הפרויקט שלו על פני לקוחות אחרים יש תג מחיר.
  • ניסיון ומומחיות – מטבע הדברים יש גם למומחיות ומידת ניסיון בתחום הכתיבה השיווקית השפעה על המחיר. כותבים בראשית דרכם שאין להם ניסיון נוטים לגבות מחירים נמוכים יותר מכותבים בעלי ניסיון שרכשו מומחיות עם השנים.
מחיר כתיבת תוכן שיווקי

מתוך תוכן מקצועי ושיווקי לאתר שכתבנו עבור ד"ר אביה רוזנטל

  • התאמה למנועי חיפוש – אם התוכן דורש גם התאמה למנוע החיפוש וכרוך בשילוב מילות מפתח זה יכול לייקר את השירות.
  • אורך הטקסט – לעיתים גם אורך הטקסט משפיע על מחיר שירות כתיבת תוכן שיווקי. אם כי לא תמיד. בגדול, ככל שהטקסט ארוך יותר, המחיר עולה. יחד עם זאת, כאשר נדרשים לשירותי קופירייטינג וניימינג כמו מציאת שם לחברה חדשה, שירות שהתוצר שלו הוא בין מילה ל-4 מילים, או בסלוגן, שהתוצר שלו הוא כמה מילים בודדות – המחיר אינו קשור למספר המילים אלא לקושי ולמורכבות. לכן, מחיר עבור שם חברה גבוה מכתיבת מאמר אינפורמטיבי. לעומת זאת, אם ניקח לדוגמה דף נחיתה אז אצלנו האורך כן קובע. 
  • פגישות – בפרויקטים המחייבים פגישות, נסיעות (דלק וזמן) והוצאות נוספות המחיר הוא גבוה יותר מפרויקטים שניתן לסכם אותם בשיחה טלפונית קצרה. (אנחנו גובים על פגישת סיעור מוחות 500 ₪ + מע"מ). 
  • טיוטות וסבבי תיקונים – על פי רוב, כותבים וכותבות מגבילים את מספר סבבי התיקונים הניתנים בחינם. אצלנו למשל שני סבבי תיקונים הם על חשבוננו, ולאחר מכן גובים 200 ₪ לשעה.

ועכשיו, כפי שהבטחנו….המחירון שלנו לכתיבת תוכן בתשלום:

שירותי כתיבת תוכן שיווקי מחירי אונדהאוס

שירות כתיבת תוכןמחירלא כולל מע"מתיאור
תוכן לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן מלא לאתר מאפס2,800 ש"חעד 7 עמודים, כולל מחקר מעמיק וראיונות
פרופיל חברה/אודות החברה450 ש"חמחקר מעמיק וראיונות, כתיבה שיווקית מדויקת ויצירתית, בהתאם לצרכי הלקוח
סיפורי לקוח (קייס סטאדי) עבור חברות טכנולוגיה1,650 ש"חחבילת 5 סיפורי לקוח
דפי נחיתה
עמוד נחיתה קצר650 ש"חעד 4 סקשנים
עמוד נחיתה ארוך1,500 ש"חעד 9 סקשנים
פוסטים
בנק פוסטים בהתאמה אישית1,350 ש"חחבילה הכוללת 10 פוסטים
בנק פוסטים בהתאמה אישית + תוכן עם עיצוב בקנבה2,300 ש"חחבילה הכוללת 10 פוסטים
תסריטים
בנק תסריטים לרילסים בלבד1,800 ש"חחבילה הכוללת 10 תסריטים
בנק תסריטים לרילסים + עריכת וידאו + כתוביות3,500 ש"חחבילה הכוללת 10 תסריטים
תסריט לסרט תדמית1,200 ש"חלתסריט עד 2 דקות
כתבות
כתבות יח"צ לטאבולה ואאוטובריין1,500 ש"ח בנק של 5 כתבות איכות עד 900 מילים כל אחת
ניוזלטרים
ניוזלטר בודד לדיוור ישיר300 ש"ח
ניוזלטרים לדיוור ישיר1,450 ש"חחבילה של 5 ניוזלטרים
ניוזלטרים לדיוור ישיר + העלאה לפלטפורמת סמוב/רב מסר ותזמון בהתאם לצרכי הלקוח2,300 ש"חחבילה של 5 ניוזלטרים
שירותי קופירייטינג
ניימינג: שם וסלוגן לעסק590 ש"חכולל שני סבבים, בני 5 שמות כל אחד
מצגות
כתיבת תוכן לפרזנטציה/מצגת1,800 ש"חלמצגת עד 10 שקפים
אסטרטגיה שיווקית
אסטרטגיה שיווקית עבור העסק1,200 ש"חבניית מסמך מקיף ומפורט המותאם לאופי החברה ולצרכיה
סיעור מוחות קריאייטיבי500 ש"חלפגישה בת שעה

למידע נוסף בנושא מחירי תוכן שיווקי או לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות, מוזמנים ליצור קשר.

לקריאה נוספת אודות מחיר כתיבת תוכן

שנדבר?

כמה פרטים קטנים ואנחנו חוזרים אליך לעשות לך סדר!

תוכן עניינים

יש ספקות?

לא בטוחים ב-100% שאנחנו הכתובת המדויקת עבור הצרכים שלכם? מובן לחלוטין.

אני מזמינה אתכם לדבר ולהכיר קצת, ללא כל התחייבות.

בחרת בחבילת ניהול עמוד פייסבוק

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך עם ההטבה

דילוג לתוכן