אונדהאוס תוכן לעסקים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סרטוני אנימציה לעסקים – כך תעבירו מסר מושך ומדויק בכמה דקות

איך מעבירים מסר מדויק ומושך בכמה דקות? סרטוני אנימציה לעסקים הם הכלי המיתוגי החדש! זה לא סוד, אנחנו חיים בעולם דיגיטלי וצורכים כמות עצומה של מידע ותוכן המגיע אלינו באמצעות מסכי הסמארטפון, המחשב והטלוויזיה. בעלי עסקים טרודים באופן מתמיד בצורך ליישר קו עם הטכנולוגיה, לקדם את העסק בצורה מתאימה ובעיקר, לייצר עניין ומעורבות של הלקוחות.

 

סרטוני אנימציה לעסקים
סרטוני אנימציה לעסקים

אז איך מעבירים מסר מורכב בתקציב קטן? כיצד ממחישים רעיון ומניעים לפעולה? איך גורמים ללקוח שלנו, באמת לעצור ולהבין את הערך המוסף שלנו? התשובה פשוטה: סרטון אנימציה מדויק, קצר ומעניין!

 

מה הסיפור של העסק שלכם?

אחת הדרכים היעילות והמדליקות לספר לכולם על העסק שלכם או להציג שירות חדש, נעשית באמצעות סרטוני אנימציה לעסקים. למה? הם נותנים לנו יד חופשית ומרחב יצירתי בלתי מוגבל להעברת המסר והעצמתו.

תודו, באנימציה הקלילה והצבעונית יש משהו שכובש את הלב, השילוב המיוחד הזה בין חיבור למציאות עם יכולת לרכך אותה ולהמחיש דברים מופשטים והכל במעטפת צבעונית ודינמית. סרטון אנימציה יכול להעביר מסר מורכב בשפה פשוטה ובהירה. יש לכם מסר קשה לעיכול? מושלם! סרטון אנימציה יקליל אותו ויעביר את המסר באופן זורם.

מה האפשרויות? כמעט בלתי מוגבלות: ניתן לשלב אלמנטים גראפיים, דמויות אנושיות, טקסטים מעוצבים, מוסיקה בהתאמה אישית ועוד ועוד. עולם שלם של תוכן מדליק וצבעוני שיעביר את המסר השיווקי שלכם במהירות הבזק, לעיתים אפילו תוך שניות ספורות – בין אם מדובר בהשקת מוצר, קידום שירות חדש, הוראות שימוש והפעלה ועוד.

מה חשוב לדעת בטרם ניגשים להפקת סרטון אנימציה?

סרטוני אנימציה לעסקים
סרטוני אנימציה לעסקים

אסטרטגיה – לשם כך התכנסנו
מהו המסר שתרצו להעביר באמצעות הסרטון שלכם?
מאחורי כל סרטון עומד מסר ייחודי, בו תהיו מעוניינים לשתף את לקוחותיכם הפוטנציאליים והקיימים.

האם זה סרטון שנועד לעדכן לקוחות בחידוש מסוים? להציג את המותג באור חדש? להגיע ללקוחות חדשים? ברגע שניסחתם את מטרת העל, נחליט יחד על הצעדים להעברת המסר –ערכי המותג שתרצו להביא לידי ביטוי , הערך המוסף של המוצר שלכם וכמובן בחירת קהל היעד והדרך הנכונה להציג עבורו את המסר השיווקי.

הקריאייטיב
גיבשתם אסטרטגיה? נהדר! עכשיו ניגש לכתיבת התסריט.

חשוב להכיר את מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם מבחינת סוגי אנימציה. לדוגמא – סרטון הלוח הלבן המציג טכנולוגיה מסוימת או מעביר מסר תוך איור על לוח לבן, או סרטון הנפשת דו-מימד ועוד.
לאחר בחירת סוג האנימציה נרקום את התסריט לסרטון ונצא לדרך: עיצוב, אנימציה, פסקול וכתוביות.

יצירת האנימציה
בשלב הבא, הכמעט סופי, לאחר גיבוש התסריט, אנו עוברים ליצירת הסרטון עצמו.
לשם כך, אנו נעזרים בתוכנת אנימציה מתקדמת המכילה דמויות מעניינות ומגוונות, רקעים מיוחדים בתחומים שונים ואביזרי רקע.
נוכל להתאים לכם סרטונים במגוון סגנונות: סרטונים לשיווק סטארטפים, שיווק מוצרים או שירותים בתחום הרפואה, סרטוני תדמית קצרים לעסקים קטנים, סרטוני השקה למוצרים חדשים ועוד ועוד.

ערוצי הפצה

סרטוני אנימציה לעסקים מאפשרים לכם להגיע לעוד ועוד אנשים, להפיץ את העסק או המוצר שלכם בדרכים אינטראקטיביות, דיגיטליות ויעילות וכך גם להגדיל את שוק הלקוחות שלכם ולמתג את הייחודיות שבכם. אך לא פחות חשוב להעביר את המסר בכלים הדיגיטליים המתאימים- חשוב להשקיע בהפצה נכונה ולהתאים את הפלטפורמות לקהל היעד וגם לסוג הסרטון.
את סרטוני האנימציה שלנו, תוכלו להפיץ בדף הפייסבוק או האינסטגרם שלכם, באתר האינטרנט או בדף הנחיתה או במסגרת קמפיין לקהל יעד מדויק וממוקד.

אונדהאוס דיגיטל- סרטוני אנימציה ייחודיים לשירותכם

היתרונות של שימוש באנימציה לטובת קידום עסקים ומוצרים ברורים. הם מגוונים ומספקים מענה רחב לעולמות תוכן שונים. אין ספק, הן מבחינת נראות והן מבחינת יעילות העברת המסר השיווקי, סרטוני אנימציה הם הכלי המיתוגי החדש.

אונדהאוס דיגיטל מתמחים ביצירת סרטוני אנימציה לעסקים הממנפים אתכם מעלה בעולם הדיגיטלי. בין אם מדובר בסרטון תדמית לחברה ולעסק, מדריך אינטראקטיבי לשימוש במוצר או בתוכנה, פרסומת למוצר או כל שימוש אחר, היתרונות של סרטוני אנימציה הופכים את ההשקעה לכדאית ומשתלמת.

בואו נספר את הסיפור שלכם באופן ייחודי רק לכם! לפרטים נוספים צרו עימנו קשר.

שנדבר?

כמה פרטים קטנים ואנחנו חוזרים אליך לעשות לך סדר!

יש ספקות?

לא בטוחים ב-100% אם אנחנו הכתובת המדויקת עבור התוכן ללקוחות שלכם? מובן לחלוטין.

אני מזמינה אתכם לדבר ולהכיר קצת, ללא התחייבות.
דילוג לתוכן